23 października 2013

Oliwkowy szampon do włosów *Ziaja*

Witam serdecznie.
Pisałam już nie raz, że mam ogromny dystans do kremów Ziai. Jeśli chodzi natomiast o szampony, to jestem z nich bardzo zadowolona i sięgam po nie dość często.

Oliwkowy szampon do włosów
Codzienna pielęgnacja
*Ziaja*


Pojemność: 400 ml
Cena: ok. 7 zł

Informacja na opakowaniu i skład:

Szampon przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji włosów suchych, łamliwych, po zabiegach fryzjerskich. Ma oczyszczać włosy i skórę głowy, działać pomocniczo w regeneracji włosów, zapewniać miękkość i przywrócić objętość oraz zdrowy wygląd. I w przypadku tego kosmetyku stwierdzam, że działa dokładnie tak, jak to obiecuje opis na butelce- jest to po prostu doskonały szampon.

Zapach ma przyjemny, choć zupełnie zwyczajny i przeciętny; nic, czym można się zachwycać. Konsystencja jest w  porządku, pieni się także bardzo dobrze. Butelka jest wytrzymałą i łatwa w użytkowaniu (banalna rzecz, a jednak potrafi ułatwić lub utrudnić życie).

Działanie szamponu jest wprost znakomite. On rzeczywiście bajecznie włosy zmiękcza i to uwielbiam najbardziej. Zupełnie nie wysusza, fantastycznie myje i odświeża ( i wystarczy tylko jednokrotne mycie), nie podrażnia skóry głowy. Tak świetnie działa na moje włosy, że byłabym nawet w stanie zaakceptować je bez nakładania odżywki, bo czuję, że po umyciu tym szamponem nie są takie strąkowate i maksymalnie odarte ze wszystkiego; są czyste i świeże, a jednocześnie miękkie i przyjemne w dotyku. Jestem wprost zachwycona i przekonana, że ten szampon zagości u mnie na stałe. 


Oczywiście szampon włosów nie obciąża, powiedziałbym nawet, że wręcz przeciwnie, dzięki niemu są dłużej świeże. Miałam kiedyś maskę do włosów z serii oliwkowej, była beznadziejna. Ten szampon jest fantastyczny i ciesze się, że mimo uprzedzeń do całej oliwkowej serii Ziai zdecydowałam się po niego sięgnąć, bo to mój "szamponowy " strzał w dziesiątkę. 


Pozdrawiam.

Dorota

37 komentarzy:

  1. Nie używałam nigdy żadnego kosmetyku do włosów Ziai, tym bardziej więc zainteresował mnie ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony są warte uwagi, odżywki i maski nie wszystkie:)))

      Usuń
  2. Ja jestem bardzo zadowolona z odzywki b/s Ziaja mieta i pokrzywa, wczesniej nic nie mialam z tej firmy, a szampon w takim razie pojawia sie na liscie zakupowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie ze wszystkich odżywek Ziai, które do tej pory miałam, byłam zadowolona. Tej, o której wspominasz nie próbowałam, muszę jej poszukać, poczułam się zainteresowana:))

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze tego szamponu, ale nie jest dla mnie przez obecność PEG'ów w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci takie substancje nie służą, to lepiej nie kombinować:)

      Usuń
  4. oooo:) nie wiedziałam,że ziajka ma szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii lubię masło do ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się nic innego z serii oliwkowej nie podobało:/

      Usuń
  6. Ziaję lubię, nie wszystkie kosmetyki ale coś się zawsze znajdzie. Szampony ostatnio używam ziołowe ale dobrze wiedzieć że ten jest ok. przy najbliższych zakupach w sklepie firmowym może skuszę się na jakiś szampon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie za wszystkimi kosmetykami Ziai przepadam:))

      Usuń
  7. Nawet nie wiedziałam że jest szampon z tej serii mam do włosów przetłuszczających się Ziaja i jest bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja ma spory wybór szamponów:)))

      Usuń
  8. Ja też jestem fanką szamponów z Ziaji, jednak bardziej przypadł mi do gustu ten z masłem kakaowym. Ma piękny zapach :)
    Fajny blog, przyłączam się do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z masłem kakaowym działa identycznie, ale mnie już bardziej jego zapach irytuje.
      Bardzo mi miło Cię gościć na blogu:)))

      Usuń
  9. Zawsze myślałam, że szampony do suchych włosów raczej będą obciążać, a tu proszę :) Muszę się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam takie doświadczenia z szamponami do włosów suchych:)

      Usuń
  10. Po tragedii jaką przeżyłam z ziajowym szamponem kakaowym już nigdy nie skuszę się na ich produkty do włosów. Bez względu na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbowałaś i wiesz, że to nie kosmetyki dla Ciebie, mówi się trudno i próbuje innych:)))

      Usuń
  11. Muszę go wypróbować. Tym bardziej, że u mnie kosztuje ok 5 zł ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam wypróbować:)))

      Usuń
  12. No to już wiem, który szampon muszę kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie wiem dlaczego, ale zawsze ziaja dla mnie są za słabe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko się musi u każdego sprawdzać:))

      Usuń
  14. Z serii oliwkowej mam swoje 2 hity i 1 kompletny bubel. Do szamponu podchodziłam sceptycznie, ale widzę, że chyba warto go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę musiała poszukać. Kiedyś miałam maskę z tej serii i była całkiem fajna

    OdpowiedzUsuń
  16. zawszę miałam dystans do szamponów Ziaji, ale będą musiała go znacznie zmniejszyć:) posiadam maskę do włosów Ziaji "intensywne wygładzanie" z proteinami i jest świetna, najlepsza maską jaką do tej pory miałam, włosy są po niej mięciutkie jak jedwab, lśniące i dobrze sie układają.

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety ten szampon bardzo wysuszał moje włosy, za to maska z oliwką czy odżywka bs jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam, ale sklep na Dlugiej jest niedaleko ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.