18 października 2013

Paczka od FlosLek...

Witam.
Otrzymałam właśnie paczkę od firmy Floslek.  Mam przyjemność po raz drugi testować kosmetyki tej marki, poprzednia paczka wypełniona była różnorodnymi produktami, tym razem  jest to  seria kosmetyków MINERAL THERAPY.



1. Krem odbudowujący na noc.


2. Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy (tego jestem najbardziej ciekawa). 


3. Krem na dzień. 


4. Maseczka detoksykująca z glinką+ maseczka wygładzająca zmarszczki. 


Seria przeznaczona jest do cery dojrzałej, ale mnie to nie przeszkadza i chętnie spróbuję tych kosmetyków. Bardzo interesuje mnie krem pod oczy; wszystkie, których do tej pory próbowałam ( i były przeznaczone do mojego wieku) były średnie, raczej nie spełniły moich oczekiwać. Z ogromną zatem nadzieją sięgam po ten krem, może okaże się skuteczniejszy, lepiej nawilżający i bardziej odżywczy.

Życzę wszystkim miłego i spokojnego weekendu.

Pozdrawiam.

Dorota

30 komentarzy:

  1. Kremu pod oczy jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, mam nadzieje, że będzie dobry:)))

      Usuń
  2. Tez dostałam ten zestaw, jak na razie jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zapowiada się obiecująco:))))

      Usuń
  3. Świetną paczuszkę otrzymałaś, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już używam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa seria wiec czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, mnie też najbardziej zainteresował krem pod oczy. Będę wypatrywała recenzji. Owocnego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Mega paczuszka. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemna paczuszka, miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam te kosmetyki, ale część oddałam mamie

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego testowania. Oczywiście napisz jak się u Ciebie sprawdziły. Widząc po składzie - kwas hialuronowy czy olej arganowy są bogatymi kremikami. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemnego używania i daj znać czy się sprawdziły te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o ta nowa seria, no to miłych testów! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że będziesz z nich zadowolona, czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. super paczucha, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego testowania, świetna paczka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Atlantycki mech perłowy brzmi intrygująco ;) Też bym chętnie obczaiła ten krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.