10 października 2013

Serum wygładzająco-regenerujące do końcówek włosów

Witam serdecznie. 
Od kiedy zapuszczam włosy, to staram się jeszcze bardziej o dobrą pielęgnację, bardziej też przykładam się do ochrony końcówek, żeby rzadko odwiedzać fryzjera. Jednym z kosmetyków służących mi do tego celu jest


Serum wygładzająco- regenerujące do końcówek włosów
seria Z Apteczki Babuni
Joanna



Pojemność: 50 g
Cena: ok. 7 zł

Skład:


Serum z pewnością przeznaczone jest do mojego typu włosów, czyli suchych i zniszczonych. Nakładam je na mokre lub suche końcówki, nigdy nie spłukuję. Efekty rzeczywiście są, bo włosy wyglądają lepiej, są bardziej błyszczące, wygładzone i nie puszą się tak mocno jak zazwyczaj. Serum bardzo dobrze się aplikuje, na mokrych włosach jest oczywiście nieco wygodniej, ale i suche końcówki dobrze je przyjmują. Poza tym potrzeba naprawdę odrobiny, zatem jest to rzecz niesamowicie wydajna. Zapach jest specyficzny, ziołowo- mleczny, bardzo charakterystyczny dla tej serii kosmetyków Joanny, oczywiście po aplikacji zanika bardzo szybko.

Nazwa jednoznacznie określa, że możemy tu liczyć nie tylko na wygładzenie, ale i na regenerację zniszczonych włosów. Tu pozwolę się nie zgodzić, bo w moim odczuciu ono absolutnie nie odżywia, nie wzmacnia i nie regeneruje. Jest to typowo doraźny kosmetyk, który poprawia wygląd włosów, po zastosowaniu którego mamy od razu widoczny efekt, natomiast nie zauważyłam absolutnie żadnych właściwości pielęgnacyjnych. Pozostałabym więc przy określeniu serum wygładzające, a regenerację z nazwy bym wykreśliła.


Zdaje sobie sprawę z tego, że skład tego serum nie jest bardzo atrakcyjny, natomiast świadomość tego pozwala mi stosować je rozsądnie. Uważam, że jeśli się włosy suszy ciepłym powietrzem, czyli nienaturalnie (tak, jak ja to robię), to należy je wspomóc równie nienaturalnym kosmetykiem ochronnym- to tak moja mała filozofia dbania o dłuższe włosy. 
Serum Joanny oceniam pozytywnie i mogę spokojnie polecić do ochrony końcówek. 

*********

Będąc w temacie końcówek włosów i fryzjerów, to muszę się Wam pochwalić, że znalazłam fryzjerkę idealną. Nie myślałam, że kiedyś się to stanie, bo miałam wiele niezbyt przyjemnych doświadczeń fryzjerskich i każda moja wizyta w salonie należała raczej do tych stresujących.  Tym razem jednak trafiłam na bardzo przyjaznego profesjonalistę, panią Paulinę, która z ogromną precyzją, wielkim namaszczeniem, niezwykłą starannością i co najważniejsza- szacunkiem do długości traktuje włosy. Jeśli jesteście z  Bydgoszczy i jeszcze nie trafiłyście do dobrej fryzjerki, to ja chętnie dam Wam namiary do tego salonu.


Pozdrawiam.


Dorota


49 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja musiałam przywyknąć, na początku średnio mi odpowiadał:)

      Usuń
  2. lubię kosmetyki z tej serii, tą z pokrzywą też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To całkiem udana seria, choć ja nie wszystkie kosmetyki Z Apteczki Babuni lubię.

      Usuń
  3. Produkty bez spłukiwania z Joanny zbierają same dobre oceny. Muszę wreszcie je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, opinie są całkiem pozytywne. Ja mam kilka swoich stałych ulubieńców od Joanny.

      Usuń
  4. Rzadko używam serum, ale zbliża się zima, więc ochrona będzie wskazana. Co do fryzjerki to szczerze zazdroszczę, bo ja jeszcze na taką nie trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda, zimą włosy dostaną mocno w kość.
      Ja trafiłam na nią zupełnie przypadkiem i dziękuję losowi za to.

      Usuń
  5. Super blog. Chwalę i lubię polskie firmy :) Ale musiałam do nich dorosnąć po zachyśnięciu się Diorami, Chanelami ect :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć:))). Ja nie mówię, Diorem i Chanelem nie gardzę, ale jednak najczęściej (czyli prawie zawsze) sięgam po polskie kosmetyki:))))

      Usuń
  6. Widziałam kiedyś ten kosmetyk. Nie pomyślałam, że może okazać się taki dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo on tak niepozornie wygląda:)))

      Usuń
  7. Pozazdrości dobrej fryzjerki ! Uwielbiam 'profesjonalistów' którzy najpierw mówią że twoje włosy są w opłakanym stanie, a następnie modelują je przy użyciu kilogramów chemii i prostownicy ! ha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Mnie zawsze najbardziej irytowało to, że chciałam jedynie podciąć końcówki, a wychodziłam z włosami krótszymi o kilka dobrych centymetrów:(((

      Usuń
  8. Ahh kosmetyki z Joanny szaleją na blogach i coraz bardziej mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, jak coś na innym blogu wypatrzę, to muszę w końcu kupić:)))

      Usuń
  9. Nie miałam, ale chętnie wypróbuję na moich końcówkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja używam tego serum, rzeczywiście fajnie wygładza włosy i ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś podziela moją opinię:))))

      Usuń
  12. Jesteś z Bydgoszczy ? super, z chęcią poznam namiar na panią fryzjerkę, bo ja jakoś nie mam za dobrych wspomnień u tych dotychczasyowych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z Bydgoszczy, a jak:))))
      Salon nazywa się AFFINAGE, mieści się na Górzyskowie przy ulicy Kossaka 57. Jak już wspomniałam, Pani fryzjerka ma na imię Paulina i to do niej polecam pójść. Za podcięcie włosów z modelowaniem zapłaciłam 39 złotych, czyli cena jest bardzo dobra, a usługa mega profesjonalna.

      Usuń
  13. Zainteresowałaś mnie tym serum i myśl e, że za jakiś czas je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że poczułaś się zainteresowana:))))

      Usuń
  14. Lubię te kosmetyki z pateczki babuni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię tę serię, choć początkowo miałam mieszane uczucia względem zapachu:)))

      Usuń
  15. Nie słyszałam jeszcze o tym serum, sama używam typowo silikonowego z Marion.
    Unikam fryzjera właśnie przez to, że nie trafiłam jeszcze na odpowiednią osobę (właściwie to trafiłam, ale jest bardzo daleko). Tak się składa, że od niedawna mieszkam w Bydgoszczy, więc jak się zbiorę w końcu do fryzjera, to zgłoszę się do Ciebie po namiar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w Bydgoszczy!!! Jak się podoba Bromberg?
      Jeśli tylko będziesz planowała wypad do fryzjera, to polecam się tam wybrać, jestem pewna, że będziesz zadowolona:)))

      Usuń
    2. Dziękuję :) Oswajam się ;) Niestety na razie nie miałam okazji zobaczyć nic poza Fordonem, ale z czasem będę się wypuszczać na coraz dalsze wycieczki :) Na razie zauważyłam, że jest cieplej i ludzie się uśmiechają :)

      Usuń
    3. Zajrzyj do Muzeum Mydła przy ulicy Długiej, spodoba Ci się, poza tym w pobliżu jest też firmowy sklep Ziai.

      Usuń
    4. Jednak w tej Bydgoszczy jest nas troche :) Ja również z Bydgoszczy i chcialabym namiary :) Też opisalam u siebie kilka miejsc wartych wycieczki i dzis bylam w sklepie Ziai :)

      Usuń
    5. Bardzo mi miło gościć kolejną Bydgoszczankę na moim blogu:)))
      Salon nazywa się AFFINAGE, mieści się na Górzyskowie przy ulicy Kossaka 57. Jak już wspomniałam, Pani fryzjerka ma na imię Paulina i to do niej polecam pójść.

      Usuń
    6. Ja dojeżdżam codziennie do Bydgoszczy i też chętnie wybiorę się do Pani Pauliny:) tym bardziej,że cena jest bardzo zachęcająca!

      Usuń
  16. maseczka z tej serii jest świetna:) zapraszam na makijaże do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam i nie pasuje mi to serum, miałam też odżywkę i stwierdzam, że seria nie dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Odkladalam to serum na polke wiele razy - chyba nie moge sie przekonac do konsystencji kremu

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam jak dotąd tego typu produktów z Joanny. Szkoda, że nie działa dogłębnie, dobrze, że chociaż daje dobry efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam i używam :) Dobre jest, jednak mam dziwne uczucie, że jak dam odrobinkę za dużo to moje końce na drugi dzień przypominają miotłę, są sztywne i suche ;) Ale jak utrafię z ilością to jest super hehe ;D Super blog, pełen ciekawych recenzji :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tej serii miałam tylko maskę do włosów i byłam z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam włosy przetłuszczające się u nasady, a bardzo suche na końcach, więc ostatnio wszelkie serum do końcówek są w moim obrębie zainteresowania, ie jestem jednak do końca przekonana, czy taka jedynie doraźna pomoc mnie interesuje. Gratuluję znalezienia fajnej fryzjerki!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.