7 października 2013

Szampon jajeczny *Barwa*

Witam.

Szampon rzecz niezbędna, a taki dobrze oczyszczający to wręcz konieczność, jeśli się stosuje kosmetyki do  stylizacji włosów. Ja włosy cały czas zapuszczam i wspomagam się często  pianką, serum do końcówek czy suchym szamponem. Po takich sesjach czuję wielką potrzebę mocnego oczyszczenia włosów z tych wszystkich rozmaitości, dlatego właśnie kupiłam szampon Barwy. 


Szampon jajeczny regenerujący z kompleksem witamin
Barwa Naturalna


Pojemność: 300 ml
Cena: ok. 5 zł

Informacja na opakowaniu:

Skład:


Szampon bardzo dobrze oczyszcza włosy, czyli robi dokładnie to, czego od niego oczekiwałam. Świetnie się pieni, fantastycznie odświeża. Po spłukaniu włosy są tępe w dotyku i wymagają nałożenia odżywki, bezapelacyjnie. Dlatego kompletnie nie zgadzam się  z zapewnieniami, że niby nawilża. Zdecydowanie potrzebna jest choćby najmniejsza ilość odżywki, bo inaczej nie ma szans na bezbolesne rozczesanie włosów.

Pachnie przeciętnie, za to wygląda bardzo pozytywnie (jest żółty, ale się skończył i na zdjęciach zawartości butelki nie widać). Opakowanie jest porządne i poręczne, niezbyt duże i całkiem wytrzymałe, wytrwało wiele upadków bez żadnej szkody. Konsystencja niestety jest rzadka, przez co wydajność nie jest za dobra, ale cena rekompensuje tę wadę.


Jeśli szukacie szamponu dobrze oczyszczającego, to mogę go spokojnie polecić. Oczywiście ogromną jego zaletą jest brak silikonów w składzie. Faktycznie sprawia to, że moje włosy nie przetłuszczają się tak szybko i dłużej pozostają świeżę.
Szampon lubię i nie wykluczam, że kupię go jeszcze nie raz.

Pozdrawiam.


Dorota

32 komentarze:

  1. Za taką cenę chętnie kupię :) muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę warto spróbować:)))

      Usuń
  2. Stoi na mojej półce razem z piwnym i czeka, aż przyjdzie jego kolej. Chyba nie będzie to zbyt szybko, ale dobrze wiedzieć, że jest dobry. Szampony Barwy już chyba tak mają - uwielbiam te ziołowe.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię szampony Barwy, rewelacyjnie włosy oczyszczają:))

      Usuń
  3. Szampony Barwy, ten i piwny, siedzą mi w głowie od dłuższego czasu, ale jak byłam w Polsce nie trafiłam na nie w sklepie. Potrzebuję dobrze oczyszczających szamponów do moich włosów, bo mocno się przetłuszczają, a jak nie mają sls, to ładnie się układają :)

    Ps. Zastanawiałam się gdzie znikłaś, a okazało się, że po prostu blogger nie wyświetlał mi u mnie aktualizacji Twoich notek i ostatnią pokazuje sprzed ponad miesiąca (14/08), pomijam mój intelekt, że po prostu nie zajrzałam na bloga "z adresu" wcześniej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje notki nie pokazują się w liście czytelniczej już od prawie dwóch miesięcy, zupełnie nie wiem, jak sobie z tym poradzić, próbowałam już chyba wszystkiego. To bardzo zniechęca mnie do regularnego pisania:((((

      Usuń
    2. Też miałam wspomnieć o Twoim zniknięciu.
      A okazuje się, że sprawa ma się zupełnie inaczej :(
      Teraz już chyba jest ok, bo w moim blogrollu się zaktualizowało :)

      Usuń
    3. Najlepiej zaobserwuj swojego bloga i w ten sposób będziesz widziała, czy notki Ci się aktualizują. Jeżeli nie to spróbuj przywrócić ich kopię roboczą, zmieni godzinę publikacji np. o minutę i opublikować ponownie.

      Usuń
    4. Cały czas miałam swojego bloga w obserwowanych, stąd wiedziałam, że notki na liście czytelniczej się nie pokazują. Z kopią roboczą też próbowałam, nawet kilka naście razy, nic to nie dało. Zasadniczo próbowałam wieeeluuu rzeczy. Dziś natknęłam się na poradę na forum, pokombinowałam i się udało. W chwili obecnej wszystko działa, mam nadzieję, że tak już zostanie.

      Bardzo dziękuję za wskazówki:)))))

      Usuń
    5. Udało się i oby tak zostało, tylko nie zniechęcaj się do regularnego pisania! Bardzo lubię do Ciebie zaglądać i teraz już wiem, że nie powinnam polegać jedynie na blogrollu...

      Usuń
  4. Do oczyszczania z chęcią kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego nadaje się rewelacyjnie:))))

      Usuń
  5. barwa dobrze na mnie działa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam o nim różne opinie - od zachwytów po miażdżącą krytykę i sama już nie wiem, co o tym myśleć ;) Może kiedyś po prostu sama spróbuję, zwłaszcza, że jest tani ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre kosmetyki tak skrajne opinie "zbierają", dlatego albo się je kocha, albo nienawidzi:))))

      Usuń
  7. Szampony Barwy są świetne, akurat tego jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też raczej każdy szampon Barwy odpowiada:)

      Usuń
  8. Wstyd, ale nigdy nie mialam barwy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żaden wstyd:)))) Może będziesz miała okazje go spróbować:)))

      Usuń
  9. Od dłuższego czasu szukam dobrego szamponu oczyszczającego... ale ten nigdy mi się nie rzucił w oczy ;) Gdzie go znalazłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W osiedlowej drogerii, ale z tego co wiem, to każdy większy market je ma:)))

      Usuń
  10. Ja lubię wersję żurawinową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tej to ja jeszcze nie miałam:)))

      Usuń
  11. Nie widziałam a ich mydła mnie uzależniły :) Musze wypróbować koniecznie - nie mam niesamowitych wymagań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydła barwy są zdecydowanie godne uwagi:)))

      Usuń
  12. Bardzo lubię szampony z tej firmy i kiedyś pewnie kupię

    OdpowiedzUsuń
  13. zastanawiałm się ostatnio nad jego kupnem , ale wygrała czarna rzepa z Joanny:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.