15 października 2013

Szampon nawilżajaco-regenerujacy *Joanna*

Witam.
Mam już na blogu recenzję balsamu do włosów z serii "Z Apteczki Babuni". Dziś, do kompletu, recenzja  

Szamponu nawilżająco- regenerującego do włosów suchych i zniszczonych.

Pojemność: 300 ml
Cena: ok. 6 zł
Informacja na opakowaniu:

Skład:

Chciałabym napisać, że to dobry szampon, że warto go kupić, ale niestety, to po prostu klasyczny przeciętniaczek.

Zapach jest całkiem przyjemny, lekko ziołowy i mleczny. Opakowanie w porządku, solidne i wygodne, bez uszczerbku przetrwało kilka upadków do wanny. Konsystencja niestety jest nieco rzadka, przez co muszę użyć więcej, żeby go dobrze spienić; mimo wszystko nie pieni się wybitnie. Wydajność przez to jest kiepska, szampon szybko się zużywa.

Jeśli natomiast chodzi o działanie, to jest zupełnie przeciętnie, bez zachwytów. Owszem, zmywa całkiem dobrze, świetnie oczyszcza i odświeża skórę głowy; radzi sobie dobrze z olejkami i maskami, które nakładam przed myciem włosów. Denerwuje mnie w nim jednak to, że włosy mocno wysusza, bez odżywki jednak nie można się obejść. Nici więc z nawilżenia, nici z regeneracji; ja nie zauważyłam, oprócz dobrego mycia oczywiście, żadnych dodatkowych korzyści dla włosów. Owszem, dobry szampon ma przede wszystkim myć, ten to robi, ale nie daje włosom niczego więcej.


Na opakowaniu napisano, że jest to szampon nawilżająco- regenerujący, że oczyszcza, pozostawia włosy gładkie, miłe w   dotyku oraz sprężyste i lśniące. Ja wiem, że podstawowym zadaniem szamponu jest przede wszystkim włosy myć, ten myje dobrze. Po co więc, ja się pytam, napisano, że daje włosom coś więcej? Ale skoro napisano, to ja rozliczam i stwierdzam, że jest to przeciętniak, że włosów nie nawilża, nie regeneruje, jedynie oczyszcza.

Pozdrawiam.

Dorota

37 komentarzy:

  1. Miałam go jeszcze w poprzednim opakowaniu.
    Pamiętam, że bardzo podobał mi się zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli posiada jakieś składniki mleczne, oj, to nie dla mnie, a jak wysusza to całkowicie odpada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysusza, włosy są takie "strąkowate" po jego uzyciu:/

      Usuń
  3. Szkoda, że tylko przeciętniaczek. Ta seria ostatnio często się do mnie uśmiecha z drogeryjnych półek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, może Tobie spisze się lepiej:)))

      Usuń
  4. Ja mam z tej serii odżywkę do włosów wypadających i też wcale mnie nie zachwyciła. Jest strasznie rzadka. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te odżywki tez są jakby rozrzedzone:/

      Usuń
  5. Kolejny przeciętniak od Babuni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na poczatku kusiły mnie te kosmetyki gdy je widziałam na drogeryjnych półkach, ale po paru recenzjach stwierdziłam, że lepiej omijać je szerokim łukiem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już miałabym coś z tej serii polecić, to chyba bardziej balsamy do włosów, te mają przyzwoite działanie:)))

      Usuń
  7. moja mama go miała i był dla niej ..ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest bubel, tylko taki przeciętniak:))

      Usuń
  8. bardzo lubiłam ten szampon :) na nawilżenie nie ma co liczyć, ale jest wydajny, dobrze oczyszcza, pięknie pachnie... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że byłaś zadowolona:)))

      Usuń
  9. Oj, ale klapa, szampon nawilżający przesusza :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałam się ostatnio nad jego kupnem ale widzę że nic nie straciłam nie kupując go:) Nie lubię jak ktoś nas naciąga obiecując zbyt wiele:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że opisy na opakowaniach powinny być zgodne z rzeczywistością i nie mieć nic wspólnego ze sferą marzeń i życzeń:)

      Usuń
  11. Miałam go i miło wspomina, ale tylko jako zwykły szampon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki też pozostanie w mojej pamięci- ot, zwykły szampon:)))

      Usuń
  12. Szkoda, że nawet dobrze się nie pieni. Ale raczej nie skusze się na niego skoro jest do suchych włosów, bo bałabym się, że moje obciąży

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie spełnia obietnic producenta :( Nie przepadam za kosmetykami Joanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Joanne bardzo lubię, ale seria z babunią im raczej nie wyszła:)

      Usuń
  14. ja lubię ten szampon:) ale racja regeneracja czy nawilżenie, to ściema!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydatna recenzja, zastanawialam sie nad jego zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja recenzja może pomóc:)))

      Usuń
  16. niestety nie jest dla mnie bo ma SLSy, a one mnie uczulają :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Od szamponów nie oczekuje zbyt wiele, ale trochę niepokoi mnie fakt, iż produkt Joanny wysusza włosy. Moje wciąż dochodzą do siebie. Wprawdzie dobra odżywka rozwiązuje problem, ale znam szampony, które go nie fundują:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z apteczki babuni mam tylko maskę jajeczną, lubię ją bardzo i przydałoby się wypróbować inne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam Balsamu i strasznie obciążał mi włosy przez co troszkę się zraziłam:(

    Ahaoshi

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam awersje do tej serii prze niedziałający zupelnie balsam :( przynajmniej na moje włosy

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.