19 listopada 2013

Nowości...

Witam serdecznie.
Natknęłam się przedwczoraj na nową serię kosmetyków marki Biały Jeleń i oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wybrała czegoś dla siebie. Seria nazywa się PREbiotic i dedykowana jest skórze wrażliwej, podrażnionej i zmęczonej; dla mnie zapowiada się bardzo interesująco.

Cena była trochę wysoka ( 14 złotych), ale opakowanie wygląda bardzo praktycznie, poza tym pomyślałam, że będzie to kosmetyk świetny do porannej pielęgnacji.

Dostałam także kilka kosmetyków marki Oceanic.


* Micelarny płyn do demakijażu twarzy i oczu;
* Krem rozjaśniający cienie pod oczami;


* Relaksujące masło do ciała;


* Łagodzący żel do mycia ciała;


* Balsam do ciała pod prysznic. 

Najbardziej ciekawi mnie Balsam pod prysznic z olejem arganowym. Stosuje się go na umyte, jeszcze wilgotne ciało, potem należy go spłukać. Szybko, łatwo i mam nadzieję, że skutecznie. O kokosowym maśle i żelu nawet nie wspomnę, kocham zapach kokosowy i będę się nim rozkoszować w zimowe wieczory. 


Może i Wam udało się ostatnio trafić na ciekawe nowinki kosmetyczne? Koniecznie napiszcie, co to takiego. 


Pozdrawiam,

Dorota


47 komentarzy:

  1. Ciekawe czy ten balsam do ciała pod prysznic sprawdzi się lepiej od tego z Nivea. Swoją drogą czego to producenci nie wymyślą aby nas skusić do zakupu produktu ;) A to masło kokosowe występuje jeszcze w innych zapachach? Np kakaowym?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam balsamu Nivea, wiec nie będę miała porównania:)
      A producenci to mają wybujałą fantazję, wiele razy już się o tym przekonałam:/
      Sa inne wersje zapachowe: granat, limonka, mango, żurawina, borówka; niestety kakaowej nie ma:)

      Usuń
  2. miłych testów, też ciekawi mnie ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mnie kusi to kokosowe masło. Niestety jest dość drogie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena faktycznie wysoka:/
      Poużywam i dam znać, czy warto tyle za nie zapłacić:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak, 40+.
      Nie, ja jeszcze 40 nie mam, ale moja skóra wokół oczu nie prezentuje się ciekawie:/

      Usuń
  5. AA ciągle mnie zaskakuje, najpierw super balsamy BB do ciała, teraz balsamy pod prysznic, idą z duchem czasu hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkrecja nie śpi, chyba trzeba iść do przodu i ciągle zaskakiwać nowościami:))

      Usuń
  6. Kokosowego masła do ciała zazdroszczę przeogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachnie, tyle mogę o nim w chwili obecnej powiedzieć:)

      Usuń
  7. mnie interesuje ta seria AA Nature Spa. Gdzie można dostać np. to masełko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że nie wiem, gdzie je można kupić stacjonarnie.
      Jest jednak sklep internetowy: https://sklep.kosmetykiaa.pl/kosmetyki-naturalne/aa-nature-spa/kokos.html

      Usuń
  8. Jestem ciekawa tego żelu przeznaczonego właśnie dla mojej cery. :)
    Powiem szczerze, że z nowości kosmetycznych nic nie udało mi się upolować, ale to może dlatego, że rzadko zaglądam po drogeriach, ponieważ tyle zapasów mam u siebie po ostatnim blogerskim spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam sporo zapasów, ale co tam, kiedyś zużyję:)))
      Żel, ma nadzieję, spisze się dobrze:)

      Usuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tym żelem z Białego Jelenia , jestem ciekawa, jak się spisze :)
    No i kokosowe masło do ciała - mniam! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosowe masło do ciała to taki umilacz, pachnie bosko!

      Usuń
  10. Bardzo Ciekawy blog, jestem pod wrażeniem, chciałam jednocześnie serdecznie zaprosić do wzięcia udziału w KONKURSIE sklepu www.newsoul.pl na Facebooku gdzie do wygrania jest jedno z trzech serum oraz nagrody pocieszenia w postaci olejków. Zapraszam zarówno Panią recenzentkę jak i czytelniczki : https://www.facebook.com/pages/New-Soul/212913752201379

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo jestem ciekawa tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe nowości :) Za jakiś czas będę wypatrywać recenzji emulsji do twarzy Białego Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że żel będzie dobrze działał:)

      Usuń
  13. Fajne produkty :)

    Zapraszam do siebie : probkowo.blogspot.com
    U mnie dużo o tym co ZA DARMO można wyrwać z sieci i nie tylko :)

    + Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bałabym się, że balsam pod prysznic będzie takim niewypałem jak ten od Nivea. Czekam więc na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa jestem tych rzeczy z AA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, mam nadzieje, że świetnie mi posłużą:)

      Usuń
  16. Z chęcią przetestowała bym też żel Biały Jeleń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wobec tego kosmetyku mam chyba największe oczekiwania:0

      Usuń
  17. Balsam pod prysznic mnie ciekawi, czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także jestem szalenie ciekawa jego działania, recenzja z pewnością się pojawi:0

      Usuń
  18. Fajna sprawa, chociaż ja bym się bała tego używać do twarzy;).
    Wpadniesz do mnie?
    www.spinkiiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego?
      Oczywiście wpadnę:)))

      Usuń
  19. Ciekawa jestem tej nowej serii i bardzo podobają mi się opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także bardzo ta seria zainteresowała:)

      Usuń
  20. Ja jakoś do AA nie mam zaufania, chociaż seria Eco jest okej. :)
    A że Biały Jeleń ma kosmetyki do twarzy to mnie zaskoczyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ze względu , że kocham zapach kokosu , chyba skuszę się na relaksujące masło do ciała z AA :)
    Co prawda moim faworytem wśród kosmetyków o zapachu kokosowym jest the body shop (zapach naprawdę jest genialny , absolutnie nie sztuczny i mega trwały). Możesz poczytać sobie nowy post u mnie , o suchym olejku kokosowym właśnie the body shop.

    Było by mi niezmiernie miło, gdybyś zechciała wpaść na mojego bloga zdrowawiedza.blogspot.com i zaobserwować :)

    Ja już Ciebie obserwuje , świetny blog , buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię kremy pod oczy z AA ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.