11 listopada 2013

Rozdanie kosmetyków FlosLek

Witam serdecznie. 
W ramach umilenia czasu oczekiwania na święta proponuję rozdanie. Mam zestaw kosmetyków marki FlosLek, który przeznaczyłam jako upominek dla jednej z moich czytelniczek. 



Zestaw zawiera: 
*krem na dzień z SPF 15,
*odbudowujący krem na noc,
*przeciwzmarszczkowy krem pod oczy,
*zabieg wygładzający zmarszczki (maseczka w dwóch krokach).

Kosmetyki przeznaczone są dla skóry dojrzałej ze zmarszczkami i ze skłonnością do wiotczenia i wysuszania.  


Zasady rozdania są banalnie proste, należy tylko obserwować mojego bloga, zgłosić się w komentarzu pod tym postem i wyrazić chęć ubiegania się o ten zestaw. 1 grudnia wylosuję jedną osobę i to do niej wyślę kosmetyki. Zgłosić się może każdy obserwator mojego bloga, niezależnie od miejsca zamieszkania. Miło mi będzie, jeśli poinformujecie o rozdaniu na swoim blogu lub na FB. Zostawienie swojego adresu mailowego w zgłoszeniu znacznie ułatwi mi kontakt z wylosowaną osobą, ale jeśli nie macie ochoty upubliczniać swojego adresu, to absolutnie tego nie wymagam.

Mam nadzieję, że chętnie weźmiecie udział w rozdaniu. Nawet jeśli zestaw nie pasuje do waszego rodzaju cery, to i tak warto, bo może to być świetny prezent na święta dla kogoś z Waszego otoczenia. 

Pozdrawiam i życzę miłego oczekiwania na święta.

Dorota

65 komentarzy:

  1. Zgaszam się do rozdania, Obserwuję jako iwi piwi.mail iwona.baran@yahoo.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też z chęcią wezmę udział w rozdaniu:)
    Obserwuję jako martitka, faajnykosmetyk@gmail.com.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro miejsce zamieszkania obojetne, to i ja wyrazam chec udzialu ;) Jako, ze to moj pierwszy udzial w rozdaniu, zamiescilam na blogu baner ;)
    Obserwuje jako: Ewa Bl, mail: ewa.celina.bl@gmail.com

    Przy okazji, zapraszam do siebie na rozdanie :) http://wlosynaemigracji.blogspot.de/2013/11/mikolajkowe-rozdanie-balea-alverde.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyrażam chęć w rozdaniu:)
    Obserwuję jako; Agnieszka Ł,
    mail: agneszka211@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się:)
    obserwuję jako Kinga
    karen15@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przygarnę ten zestaw dla mojej mamy :-)
    Obserwuję jako: Kasiaaa
    e-mail: kaska383@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam że może byc to świetny prezent dla mamy,która uwielbia testowac nowe kosmetyki :)
    obserwuję jako: M A Y A
    jessy@onet.eu

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się :) obserwuję jako paula , slodkiepychotki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zglaszam sie :)
    obserwuje jako: pelaska
    mail: pelaska93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wyrażam chęć :)
    strilinga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, podaruję Mama jak coś:) Obserwuję jako odcienie nude, mail odcienienude@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się :)
    obserwuje jako: Magdalena N.
    mail: 30plusblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. to i ja się zgłaszam (:
    formaliniak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pasuje jak najbardziej do mojej cery...niestety ;)
    bozenascibik@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja się zgłoszę, bo z chęcią dałabym taki zestaw mojej kochanej mamie :)
    Obserwuję jako Marta. Adres mailowy: marta67@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się do rozdania, taki zestaw idealnie przydałby się mojej mamie :)

    Obserwuję jako Dominika Kr. Mail: domini87@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się, obserwuję jako Madzia
    mail: healthyandcosmetics@gmail.com

    pozdrowiania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam chęć posiadania zestawu.
    Obserwuję jako INES
    e-mail albaramida@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się do rozdania w imieniu swoim oraz najukochańszej mamy!
    Nigdy nie stosowałyśmy kremów Flos Leku!
    monica.borkowska@gmail.com
    obserwuje jako ellly

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się i ja :-)
    Obserwuję jako Mormyszka
    adres: iza.s13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie wezmę udział.
    Obserwuję jako Beauty Wizaż
    ewelina_niunia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako : Omg Spoczi mój adres: korneliamys@wp.pl
    Nagrodę chcę wygrać dla mamy bo akurat na początku grudnia ma urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się :)
    the.white.dots@op.pl
    obserwuję jako Sabine.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zrobiłabym niespodziankę mamie, gdybym wygrała :)
    Obserwuję jako: nika88
    E-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyrażam chęć udziału w rozdaniu.
    Obserwuję jako Cassidy
    e-mail: cassidy.vinci@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie przetestuję :)
    obserwuję jako: Emilia Foks
    e-mail: foksemilia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Spróbuję szczęścia :)
    Nie dla siebie, dla Mamy.

    Obserwuję jako: Aneta Starosta
    email: kosmetyczna.kraina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: anioleek89
    mail: anioleek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. O, z wielką CHĘCIĄ przetestuję kremy z Flosleku, na Floslek zawsze jestem łasa :>
    obserwuję jako: Dorota Ce
    mój mail: dorche91@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie! Dorota Chęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyrażam chęć udziału w rozdaniu.
    Obserwuję jako Kaśka Pinterlaśka
    e-mail: 4insidevoodoo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się do losowania, coś nowego :)
    Obserwuję jako Athoualia
    e-mail: innazadnia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zglaszam sie!:)
    obserwuje: an.morpho
    mail: an.morpho@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się;)
    obserwuję jako puderniczkam
    email puderniczkama@gmail.com
    Świetne nagrody;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mamusia ucieszyłaby się z tego zestawu więc się zgłaszam :D
    Obserwuję jako deedee_1
    E-mail: marti8991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się do rozdania :)
    Obserwuję jako Stella Karen, a mój mail to: karenvonhelvete@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie wezmę udział w rozdaniu :)
    Obserwuję jako Marta Te
    mail: martate22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie wezmę udział w rozdaniu :) Kosmetyki jak znalazł by były na ur.mojej mamy :)
    Obserwuję jako: Agnessa
    mail: agnessa88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: MD BŻ
    mail: groundbreakingbeauty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się
    obserwuję jako agnieszkazg
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Również się zgłaszam ;)
    obserwuję jako: Monikqq
    mail: monikabujas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Z chęcią wygrałabym ten zestaw. W sam raz na mikołajkowy prezent dla Mamy.
    Zgłaszam się =)
    Obserwuję jako: Justyna Kowalczyk
    Mail: justyna.kowalczyk91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się chętnie!
    obserwuję jako: Madzia Cz
    mail: czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się z przyjemnością :)
    Obserwuję jako Tiffany Blue
    Mail tiffanyblueblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuję jako : justyna159147
    e -mail : justyn159147@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się, czemu by nie.
    obserwuję jako bluegirl.ewa
    mail: bluegirl.ewa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się z miłą chęcią może akurat wygram :)
    obserwuję jako ; karolka4447
    e- mail karolka4447@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako: moooni-que
    Email: mon92@vp.pl
    Dodaje baner w pasku bocznym: http://moooni-que.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się do udziału w rozdaniu :)

    obserwuję blog jako: pani domu
    e-mail: panidomunazakupach@gmail.com
    baner: http://panidomunazakupach.blogspot.com/p/rozdania-i-konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się i ja :)
    obserwuje jako: ewlyn
    email: marybru.pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Na takie cudowności to i ja zgłaszam chęć!
    Anna Chwistecka-Samson
    anna.chsamson@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja! I ja!
    Obserwuję jako: Panna Anna
    mail: colorful.paisley@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak najbardziej wyrażam chęć wzięcia udziału w rozdaniu
    obserwuje cie jako Rosssa Opaluch :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Chętnie się zgłoszę :)
    Obserwuję jako: frania.f
    frania.f.blox@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. jaaaak mogłam przegapić to nie wiem :(
    zgłaszam się oczywiście,
    obserwuję jako : Sandy Osman
    email : osman_Sandy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Zglaszam się:)
    Obserwuje jako Virtual_girl933
    E-mail: pingwinowa@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też się zgłaszam :)
    Obserwuję jako Marianna Greenleaf
    mail: buduarpanienski@gmail.com
    banner na: http://buduar-panienski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo chętnie wezmę udział:)

    Obserwuję jako time4yourbeauty
    mail: womanworld@time4yourbeauty.com
    baner: http://time4yourbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się :)
    oleksypatrycja14@gmail.com
    Obserwuje jako: Patishq

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam swoje uczestnictwo!!!!!!!!!!!!!
    magda-wojcicka@o2.pl
    obserwuje jako Magda

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako ernestyna 44
    ernestyna44@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. rzutem na taśmę zgłaszam się
    obserwuję jako - Nanika89
    nanikaa89@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się :)
    Obserwuję jako; wiolkaa93
    mail: mojczyk@wp.pl
    baner: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. zgłaszam się :) fkuurf (at) gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się bo bardzo lubię się z większością kosmetyków Floslek :) wkrótce na moim blogu pojawią się recenzje 2 produktów tej firmy i chętnie sprawdzę kolejne kosmetyki ! :D
    Obserwuję jako Omg Spoczi , korneliamys@wp.pl , dodałam baner na blogu http://dziewczynazjasla.blogspot.com/ : )

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.