12 grudnia 2013

Nowości kosmetyczne- seria Fun Night Bell


Karnawałowe szaleństwo zbliża się wielkimi krokami, wypadałoby coś na tę okazję przygotować. Nie wiem jak Wy, ale ja sobie obiecałam, że w tym roku wybiorę się na jakąś małą imprezkę w karnawale i wcale nie ma tu na myśli Sylwestra, mój mężuś ma dyżur 1 stycznia, jakakolwiek dłuższa impreza zatem odpada. Cóż, takie życie mundurowego i jego biednej żony:)))

A jak impreza, to oczywiście błysk!


Fun Night
Wielokolorowe cienie do powiek
seria limitowana


Cena: ok. 20 złotych

Dziś wspomnę tylko o cieniach, lakier zostawiam sobie na później.


Kolorystyka paletki jest dla mnie zaskakująca, połączono tu bowiem chłodne odcienie srebra, szarości i czerni z niewątpliwie ciepłym złotem ( na zdjęciu baaardzo żółtym, w rzeczywistości jest bardziej złote niż żółte). I powiem Wam, że takie połączenie w makijażu szalenie mi si spodobało, wygląda bowiem intrygująco i bardzo dekadencko. Czarno- szare smoky z delikatną nutą złota w kąciku oka świetnie wydobywa mój kolor oczu, mam takie żółte plamki w tęczówkach, złoto fajnie to podbija.


Cienie mają dobre nasycenie kolorystyczne, są niewątpliwie metaliczne, mega błyszczące.  Czarnego cienia używam także na co dzień, by przyciemnić linie rzęs, białą perłą rozświetlam kącik. Wydaje mi się, że jedynym minusem tej paletki jest kolor jasnoszary, wtłoczony w ciemną szarość. W zasadzie kolorystycznie wypada bardzo podobnie do cienia białego, jest tylko jakby lekko przybrudzony, spokojnie mogłabym się bez niego obejść.


Cienie nakładam tylko na bazę- zawsze; bez bazy nic mi się na powiece nie utrzyma dłużej niż godzinę. Trwałość zatem tych cieni oceniam jako dobrą, ale zaznaczam, że nigdy nie nosiłam ich solo.

Seria Fun Night jest ciekawą propozycją na imprezowe szaleństwo. Sama jestem jeszcze ciekawa Brązujaco-rozświetlającego pudru sypkiego do twarzy i ciała, muszę się mu bliżej przyjrzeć przy okazji następnej wizyty w drogerii. 

Pozdrawiam,

Dorota

53 komentarze:

  1. Testowałam cienie, pigmentacja dość dobra, ale to jednak nie moje kolory. Dla pudru nie znalazłabym zastosowania, zbytnio migocze, dla bladolicej raczej odpada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta występuje w tylko jednym zestawie kolorystycznym, szkoda:(

      Usuń
  2. Cienie rzeczywiście są świetnie napigmentowane:) Większość z nich odpowiada mi kolorystycznie. Nie przepadam za złotem, ale w każdej paletce znajduje się cień, po który sięgamy niechętnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki właśnie urok paletek, mi akurat nie odpowiada ta jasna szarość.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam teraz tak krótkie paznokcie, że nie nadają się na blogową fotkę, jak odrosną- choć odrobinę- to z pewnością pokażę:)))

      Usuń
  4. Nie przepadam za srebrem na oku:( ale pigmentacja super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie ma innych wersji kolorystycznych.

      Usuń
  5. Cienie sa rewelacyjne. Jestem ciekawa rowniez, jak prezentuje sie ten lakier na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier bardzo ładnie wygląda na paznokciach, choć odrobinę smuży.

      Usuń
  6. Rzeczywiście te cienie są super:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie mają ciekawe kolory - pierwsza myśl "kosmiczne". Lakier koniecznie musisz pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te cienie są kosmiczne!!! Lakier pokaże, jak tylko paznokcie trochę mi podrosną:)

      Usuń
  8. Lakier musi zabójczo wyglądać na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie te cienie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cienie wyggladają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem fajna pigmentacja tylko ten żółty jakoś tak mi nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam, to bardzo zaskakujące połączenie:))

      Usuń
  12. Super zestaw, jestem ciekawa cieni na powiekach :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie są to 'moje' kolory. Ciekawa jednak jestem jak prezentowałyby się w makijażu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż nimi wykonany jest bardzo błyszczący:))

      Usuń
  14. ja bardzo lubię lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam wczoraj tę serię w Naturze. Lakier mnie zainteresował, ale nie chciałam ryzykować zakupu w ciemno. Koniecznie go nam pokaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już bym pokazała, tylko te moje paznokcie!!! Kompletnie nie nadają się na notkę blogową, obcięłam je maksymalnie:/

      Usuń
  16. Te cienie to jak dla mnie bardzo tandetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że nie w Twoim guście:)

      Usuń
  17. Lakier w buteleczce prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach też ładnie wygląda, choć trochę smuży, jak inne tego typu lakiery.

      Usuń
  18. Bardzo fajne smokey można wymalować tą paletką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletka zapowiada sie ciekawi, jednak dla mnie bardziej do gustu przypadł lakier. ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.