13 grudnia 2013

Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy MINERAL THERAPY *Floslek*

Wczoraj wspominałam o kremie na dzień i na noc  z serii Mineral Thepary marki FlosLek. Jednocześnie stosowałam także krem pod oczy, więc i o nim chciałabym napisać co nieco.


Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy
Mineral Therapy
FlosLek


Pojemność: 30 ml
Cena: ok. 20 zł

Skład:


"Krem zawiera atlantycki mech perłowy - algę bogatą w mikroelementy (głównie wapń, magnez, cynk i żelazo), która odbudowuje gospodarkę mineralną skóry. Oktapeptydy działają skuteczniej niż botox, doskonale wbudowują się w głębokie zmarszczki i kurze łapki. Olej arganowy poprawia elastyczność i jędrność skóry"- opis brzmi bardzo zachęcająco, nic tylko używać i cieszyć się piękną skórą wokół oczu. Sprawa jednak nie jest taka prosta, bo skóra wokół oczu to dla mnie temat baaardzo trudny. 

Krem aplikuje się przyjemnie, choć zaskoczyła mnie jego lekka konsystencja- spodziewałam się czegoś bardziej gęstego i treściwego. Wchłania się szybko, doskonale sprawuje się pod makijażem. Tubka jest duża, 30 ml to spora pojemność. Jest delikatny i nie podrażnia, nawet jak się dostanie do oczu.

W moim przypadku skóra wokół oczu dość często jest przesuszona, pojawiły się też pierwsze zmarszczki, dlatego wobec kremów na te okolice jestem szalenie wymagająca. Krem FlosLeku rewolucji w mojej pielęgnacji nie zrobił, nie zachwycił mnie też na tyle, bym mogła zaprzestać poszukiwania kremu idealnego. Całkiem dobrze sprawdza się na dzień, bo jest raczej lekki i dobrze współgra z makijażem, utrzymuje także odpowiedni poziom nawilżenia. Na noc jednak oczekiwałabym mocniejszego działania, silniejszego nawilżenia i odżywienia skóry. Delikatne zmarszczki tak jak były, tak są, większego napięcia czy jędrności też nie zaobserwowałam, zatem nie przekonał mnie co do tych przeciwzmarszczkowych właściwości. Moja skóra wokół oczu ma się dokładnie tak samo jak przed stosowaniem tego kremu, choć przyznaję, w tym okresie nie miałam ani razu problemu z przesuszeniem okolic oczu.


Przyznam szczerze, że mam mieszane uczucia wobec tego kremu, ale jest on dedykowany dla cery dojrzałej, więc może muszę do niego jeszcze trochę dorosnąć:)))

Pozdrawiam,

Dorota

24 komentarze:

  1. Kompletnie nie znam tej firmy, ale jeśli jest dobry na dzień to może warto się zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FlosLek ma sporo baaaardzo ciekawych kosmetyków, zerknij na ich stronę:)))

      Usuń
  2. Nie dla mnie.
    Potrzebuję czegoś bardziej konkretnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może nadałby się dla mojego faceta ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak; chyba też końcówkę tego podrzucę mojemu mężczyźnie:))

      Usuń
  4. Ogromna pojemność, jak na krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pojemność duża i sprawdza się, gdy kosmetyk się sprawdza. Szkoda, że jest za słaby w działaniu przeciwzmarszczkowym :(

    OdpowiedzUsuń
  6. W związku z tym, iż doczekałam się pierwszych zmarszczek, od kremów pod oczy wymagam czegoś więcej niż dobrego nawilżenia. Niestety, trudno trafić na dobry specyfik. Szkoda, że produkt marki Floslek nie zdał egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez cały czas szukam czegoś mocniejszego, jak do tej pory najlepszy był krem AA.

      Usuń
  7. Wszędzie ten Floslek, skład też fajny :) Szkoda tylko, że nie do końca się sprawdził, ale i tak z chęcią wypróbowałabym go na sobie ;)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim pierwszym MEGA rozdaniu na blogu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FlosLek-owe oblężenie:)))
      Dziękuję:)))

      Usuń
  8. mam wrażenie, że większość kremów pod oczy tak działa... trudno znaleźć coś, co naprawdę daje efekt wow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, trudno o takie działanie. Ja, jak do tej pory, najbardziej byłam zadowolona z kremu AA. Dlaczego ja po prostu przy nim nie zostałam?

      Usuń
  9. ja zaczynam powoli myśleć o czymś przeciwzmarszczkowym pod oczy i chyba od nowego roku zacznę stosować takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję, że nie zaczęłam z takimi wcześniej, może teraz moja skóra wokół oczu wyglądałaby lepiej:)

      Usuń
  10. I am impressed, I must say. Very seldom do I encounter a blog thats both educational and entertaining, and let me tell you, you have hit the nail on the head. Your blog is outstanding; the issue is something that not many people are speaking intelligently about. Im really happy that I stumbled across this in my search for something relating to it.
    jeux de marios

    OdpowiedzUsuń
  11. mialam kiedys krem pod oczy flos-lek, z serii happy per aqua (chyba już wycofana), był bardzo dobry, na pewno jeszcze coś kupię z tej firmy. szkoda tylko, że tak kiepsko z dostępnością.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, słyszałam, że z flosleku są dobre kosmetyki, ale z kremami przeciwzmarszczkowymi trzeba uważać- zazwyczaj zalecane jest stosowanie około 35 r.ż. Nie poleca się wcześniej:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.