3 stycznia 2014

Łagodzący żel do mycia ciała *AA sensitiv*

Dziś o żelu absolutnie idealnym!

Łagodzący żel do mycia ciała
kokos
nature spa
Oceanic


Pojemność: 200 ml
Cena: 31,23 zł (klik)



Informacja na opakowaniu:
Skład:

Żel zachwycił mnie już od pierwszego "powąchania", a dlaczego? Przede wszystkim jest to kokos, a ten zapach ubóstwiam, poza tym on rzeczywiście ma zapach owocu kokosu. Nie jest przesłodzony, ulepszony, to odzwierciedlenie naturalnego zapachu. Zazwyczaj w kosmetykach spotykam zapach kokosowy w słodkiej otoczce, tutaj takiego dodatku nie ma. Bez dwóch zdań jest to dla mnie aromat idealny i zarazem bardzo uniwersalny, mogłabym go używać dosłownie cały rok!

Kosmetyk przeznaczony jest dla skóry wrażliwej, skłonnej do alergii i choć moja skóra nie jest taka, to jestem przekonana, że będzie idealny dla "wrażliwców". Używała go przez jakiś czas i moja czteroletnia córka (także bardzo polubiła ten zapach), której skóra jest znacznie bardziej wymagająca. Żel absolutnie nie podrażnia, a myje przy tym świetnie. Nie powoduje ściągnięcia czy napięcia skóry, jest delikatny. Dla mnie to idealne połączenie fantastycznego zapachu, delikatnego oczyszczania i komfortowego uczucia na skórze po prysznicu.

Używany w rozsądnych ilościach potrafi być całkiem wydajny, ale nie zaprzeczę, że bardzo kusi wylewanie większej ilości, by uzyskać mocniejszą pianę. Pojemność jest standardowa, a opakowanie bardzo praktyczne i mocne. Tubka z żelem dodatkowo zapakowana jest w kartonowe pudełko, na którym to widnieją wszelkie informacje o kosmetyku.

Jednoznacznie stwierdzam ( co dość rzadko mi się zdarza), że absolutnie zgadam się z każdym elementem opisu na opakowaniu.


Przy wszystkich tych zaletach muszę jednak wspomnieć o jednej wadzie- w moim odczuciu jest on jednak dość drogi. Dostałam go do testów i wiem, że pewnie sama nie zdecydowałabym się na zakup. Niemniej jednak jest to fantastyczny produkt i z cała pewnością "będzie za mną chodził" przez długi czas, jeśli uda mi się go poszukać w atrakcyjnej cenie, to skusze się  z pewnością.


Pozdrawiam,

Dorota

25 komentarzy:

  1. Zapach jak najbardziej mój :)
    Żeli pod prysznic Ci u mnie pod dostatkiem jednak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś w ostatnim czasie nie magazynuje żeli i chyba pora coś w tym segmencie dokupić:)))

      Usuń
  2. Zapach kokosowy uwielbiam jednak cena trochę mnie odpycha gdyż żele do mycia ciała lecą u mnie jak woda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, dlatego też o tej cenie wspomniałam.

      Usuń
  3. Wygląda zachęcająco.Tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby nie cena z chęcią bym go zakupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro tak pięknie pachnie kokosem, to muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zapach jest kuszący :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zapach jest kuszący :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten żel to zdecydowanie coś dla mnie. Szkoda tylko że taki drogi. Jak trafię na jakąś promocję na pewno jednak kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to cos dla mnie szkoda tylko ze taki drogi :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tym zapachem w kosmetykach..

    OdpowiedzUsuń
  11. droga przyjemność, nie mam w zwyczaju wydawać tylu pieniędzy na żel pod prysznic :) dobrze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach pewnie by mnie zauroczył, jednak nie mam skóry wrażliwej i skłonnej do alergii i ten koszt jest za wysoki jak na żel.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena wysoka jak na żel pod prysznic... jeśli chodzi o ładne zapachy to polecam Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wszystko co jest z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zapach kokosa również uwielbiam, więc na pewno go powącham :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że trochę drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie cena trochę odstrasza....no ale kto wie może zaszaleje kiedyś ? Bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten żel czasem można upolować w Hebe w atrakcyjnej cenie. Za swój zapłaciłam 15 zł;) Muszę przyznać, że producent wiernie odzwierciedlił zapach kokosa. Niestety, stosowany na dłuższą metę, delikatnie wysuszył moją skórę. W tym miejscu warto zaznaczyć, że moje uda i łokcie są wymagające. Na szczęście balsam rozwiązywał problem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena faktycznie wysoka, zel pod prysznic nie powinien moim zdaniem kosztować wiecej niz 15 zl, oczywiście wiele zależy jeszcze od pojemności

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyki do twarzy tylko kokosowe:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.