29 marca 2014

Coś starego, coś nowego...

Hej. 
Jest sporo kosmetyków, do których jestem bardzo przywiązana, ale cieszy mnie także wkraczanie na nieznany grunt i próbowanie czegoś nowego. Często więc moje zakupy składają się z uwielbianych przeze mnie kosmetyków oraz tych, które pierwszy raz mam okazję nabyć.


Pielęgnacja:


 * balsamy do ust Tisane- wersja w słoiczku i w sztyfcie- nie znam lepszego kosmetyku do pielęgnacji ust;
*Delikatna emulsja do mycia twarzy Bielenda z serii Bawełna- jest to moja ulubiona linia kosmetyków tej marki, uwielbiam wszystkie "bawełniane" wynalazki;
*Kuracja dermatologiczna z wit. C, Ziaja- jestem bardzo zadowolona z kremu na noc, kupiłam więc i ten na dzień;
* Alantandermoline- chyba najpopularniejszy ostatnio krem, musiałam mieć.


Makijaż:

* Puder HD, Inglot;
* Puder brązujący, także Inglot. Ma bardzo ładny kolor i świetnie się nakłada. To ostatnio mój ulubieniec:)).



* Eliksir, Wibo- moją poprzednią pomadkę zmasakrowała córka, musiałam kupić koleją, uwielbiam ją nosić w torebce;
* kredki- jedna do brwi, druga na linię wodną (obie Inglota). Po kilku pierwszych użyciach stwierdzam, że są bardzo twarde;
* Long&Fine Lashes- maskara wydłużająca. 

Na koniec prezent od Bell, lakier do paznokci  w ślicznym kolorze (nr 602 ) oraz podkład. 


Pozdrawiam,

Dorota

125 komentarzy:

  1. też mam ten podkład z Bell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny chce któraś kod rabatowy do sklepu internetowego drogerii Natura, jeśli tak to macie? bonrabat.pl/rabat/kod-rabatowy-w-drogerii-natura-2

      Usuń
  2. Eliksiry z Wibo są świetnymi pomadkami właśnie do noszenia na codzień w torebce :) muszę spróbować tej serii z Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo można je nałożyć szybko i bez lusterka:))) Bawełnę polecam, każdy kosmetyk z tej serii bardzo dobrze mi służy:)

      Usuń
  3. Ja z Bell mam puder i cień ten hypoalergiczny i sobie chwalę :)
    Odwiedź mnie czasem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten cień także mam, jest w porządku.
      Mam ostatnio ogromne zaległości w zaglądaniu na blogi, dziękuję za przypomnienie się:)))

      Usuń
  4. Balsam Tisane jest jednym x moich ulubionych :)
    A Alantan dermoline jest świetny. Stosuję go dla Krzysia na buzię i jest super. Mam też wersję zieloną i też nam dobrze służy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tisane jest THE BEST! Ja pierwszy raz sięgam po Alantan.

      Usuń
  5. Ostatnio zakochałam się w balsamie Tisane. Pomaga mi uratować wysuszone na wiór usta.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na suche skórki wokół paznokci też jest świetny:)

      Usuń
  6. Kiedyś mam zamiar nabyć balsam Tisane - tak wielu ludzi ją chwali, że aż żal nie spróbować. Tylko najpierw wykorzystam to co mam, by nie leżało w szafie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj, świetny jest.

      Usuń
  7. Dorotko jak cudownie, że wróciłaś! Codziennie zaglądałam na Twojego bloga, aż wreszcie się doczekałam! I do tego taki fajny post. :)
    Co do zakupów, chciałabym Cię zapytać gdzie kupujesz swoją emulsję z Bielendy? Niestety nie ma jej w Rossmanach, Naturach, a coraz częściej o niej słyszę i z chęcią bym się na nią skusiła. :) Używałam tej dostępnej w Rossmanach (do cery tłustej i miesznej, seria PRO chyba- spisywała się u mnie świetnie! Gorącą j ą polecam, jeśli wciąż jej nie miałaś.) A krem z Alantanu bardzo mnie zapchał :( Także ostrożnie z nim ;)
    Bardzo się cieszę, że wróciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Jakoś mi nie idzie z systematycznością, nie mogę sobie poradzić z nadmiarem pracy i obowiązków, dlatego blog zostawiam na koniec. Niestety, w życiu trzeba wybierać.
      Emulsję Bielendy kupiłam w osiedlowym dyskoncie, dość często widuje ją w małych osiedlowych drogeriach. Co do Alantanu, to właśnie tego się obawiam, bo moja skóra jest podatna na zapychanie. Będę wiec baaardzo uważała.

      Usuń
  8. Ja również używam teraz alantandermoline i u mnie się świetnie sprawdza, przede wszystkim nie zapycha i fajnie nawilża skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nawilżenie właśnie liczę najbardziej:)))

      Usuń
  9. Ziaja med z wit. C znika ekspresowo z półek, trudno ją ostatnio upolować. Z Bielendy Bawełna mam dwufazę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:). Zdaje się, że trwa moda na kosmetyki z wit. C.

      Usuń
  10. Mój ukochany bronzer też jest z Inglota. Który dokładnie masz numer ? :) Ja stosuję 78.
    Tę kurację z Witaminą C uwielbiam, zużyłam już trzy tubeczki, będą kolejne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też jest w numerze 78, to najpiękniejszy kolor z całej gamy:)) A do kuracji Ziai z wit. C TY mnie przekonałaś:)))

      Usuń
  11. Eliksir z Wibo uwielbiam, chociaz brzydko pachnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęście, że zapach nie trzyma się długo:)

      Usuń
  12. Ten bawełniany żel dawno dawno temu mnie kusił, ale odkąd naumiałam się czytać składy i znalazłam kosmetyki, które w 100% spełniają moje oczekiwania, to tak jakoś ciężko mi wrócić do drogeryjnych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeśli masz ulubione, to nie ma potrzeby ich zmieniać:)))

      Usuń
  13. eh, też lubiłam ten krem z Ziaji na noc i kupiłam na dzień... ale ten na dzień kompletnie się jednak nie sprawdził, przetłuszczał mi skórę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie , jak na razie, nie jest tragicznie:)

      Usuń
  14. Ten podkład z Bell czeka u mnie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podkład z Bell jest moim ulubionym :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne nowości, ja przeważnie nie wracam do kosmetyków, które miałam wcześniej, ponieważ lubię testować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja muszę, bo moja cera jest tak kapryśna, że stałe punkty w pielęgnacji to obowiązek!

      Usuń
  17. Ostatnio chodzi za mną myśl o tej wersji kremu Alantan ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tisane- znam od dawna, kiedy był tylko w słoiczku. super! Krem Ziaja z wit. C zagościł jak na razie na trwałe na mojej toaletce i twarzy :) puder HD Inglot kończę i zamierzam kupić drugie opakowanie. Lakier Bell Glam Wear to ostatnio mój najulubieńszy lakier- tyle że w moim ulubionym kolorze koralowym tj. 403. Świetne kosmetyki w przystępnej cenie, a stosunek ich ceny do jakości- bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta racja! Czyli dla mnie nowości, dla Ciebie nie:))

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Patriotyzm i zakupy w promocyjnej cenie:))) Inglot kusi ostatnio promocjami, żal nie skorzystać, bo u nich do rzadkość:)

      Usuń
  20. chyba też powinnam zrobić napad na inglota :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię kosmetyki Inglota :) mają świetne cienie i fajne produkty do podkreślania brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę w końcu wypróbować ten balsam do ust Tisane bo chyba jestem jedyna, która go nie zna;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zdążyłam zauważyć lubisz kolorówkę Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też uwielbiam Tisane. I choć testuję coraz to nowe produkty do ust, stwierdzam, że Tisane jak na razie wypada najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Podkłady z Bell jako jedyne mnie nie uczulają. Daj znać jak się sprawuje, a i do ust tylko Tisane albo miód.
    Kobiecy punkt widzenia

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się co do Tisane. Nie ma lepszego produktu do ust. Innych rzeczy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Też skusiłam się na Alantan :). Nie rozumiem fenomenu Tisane, nie lubię tego balsamu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny lakier do paznokci - uwielbiam nudziaki ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę się kiedyś w końcu skusić na coś z tej kuracji z Ziaji. Już raz miałam w ręku serum, również ze względu na polecenia Anety, ale byłam już przed końcem mojego urlopu i uznałam, że nie powinnam zużywać na to końcówki budżetu. Później jakoś się już nie czułam przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyznam szczerze, że mam olbrzymi sentyment do kosmetyków Inglot. Uwielbiam ich cienie, lubię róże czy wszelkiego rodzaju pudry. Nie cierpię natomiast lakierów do paznokci.
    Pozostałych prezentowanych przez Ciebie produktów nie miałam okazji używać :)
    Ten lakier z Bell wygląda przesłodko :D
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń
  31. Swego czasu namiętnie używałam pomadek Wibo Eliksir. Nadal je lubię, jednak teraz używam non stop Golden Rose Velvet Matte. Jestem ciekawa dermatologicznej kuracji z Ziaji, a i puder hd z Inglota mnie zainteresował.
    Pozdrawiam i obserwuję ;) Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzień dobry! ciekawy pomysł na bloga, tylko czytam i czytam i nie mogę się naczytać! ;) zaciekawił mnie ten srebrny lakier Bella który, jak to pani napisała, zostawia sobie pani na później. czy pojawi się na blogu jego recenzja? jestem szalenie ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładny, subtelny lakier :) podoba mi się też ten puder bronzujący z inglota, musi dawać piękny efekt na twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie przetestuję tą emulsję do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  35. Trafiłam tu przypadkiem i powiem Ci, że masz świetny pomysł na bloga, idea - bardzo dobra :) jak tylko wieczorem będę miała chwilę czasu to sobie poprzeglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja z kolei bardzo bardzo polubiłam żel do mycia twarzy Bielenda Aloes, recenzowałam go niedawno, jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ten podkład z bell mam, ale niestety jest dla mnie za ciemny, chociaż mam o odcieniu nr 1. Musi poczekać do lata :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gdzie kupujesz kosmetyki? Ja osobiście preferuje sklep internetowy http://www.beautyever.pl/ często można złapać jakieś ciekawe promocje.

    OdpowiedzUsuń
  39. super blog! Nie jestem stałą czytelniczką niczego w sieci, ale chyba zacznę być :)
    Dzisiaj w czasie kąpieli tknęło mnie i zaczęłam przeglądać kosmetyki, które stoją przy mojej wannie, a później w ogóle w mojej łazience i z przerażeniem rozeznałam, że mniej niż 10 procent z nich jest produkowana w Polsce. Zazwyczaj staram się wspierać Polskie firmy, a tu taki psikus! Większość mojej kosmetyczki jest wyprodukowana w Niemczech, Anglii i Francji!
    Postanowiłam to zmienić i zaczęłam czytać o tym, co dobre w rodzimym przemyśle kosmetycznym i farmaceutycznym.
    Cieszę się, że prowadzisz tego bloga. Zamierzam korzystać z niego regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny blog - od dawna go śledzę.
    Z tego, o czym napisałaś, mam tylko puder Inglota - jestem bardzo zadowolona - polecam moją notkę: http://spinkiiszpilki.blogspot.com/2014/05/nowy-zwiazek-ja-i-podkady-inglot.html
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sztyft do ust Tisane jest mega ;)) Kupiłam ostatnio tę pomadkę. Lekko nawilża ale niestety bardzo krótko utrzymuje się na ustach :c

    PS od niedawna prowadzę bloga. Zajrzyj jeśli masz ochotę http://gotta-dash.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawy blog. Jutro muszę sobie zakupić krem pod oczy. Myslę że wezmę go na superkoszyku bo mają ciekawą ofertę o czytani takich blogów tylko wmaga mój apety na zakupy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam nadzieję, że przerwa w blogowaniu to tylko taka chwilowa? Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  44. To całe Tisane- znam juz od bardzo dawna ;) Wciąż jest super! Ale zaciekawił mnie ten srebrny lakier Bella który, jak to napisałaś - zostawisz sobie na później :) Jestem ciekawa czy pojawi się na blogu jego recenzja?

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajne kosmetyki! Na pewno będę tu wpadać częściej. Zapraszam do grupy o kosmetykach naturalnych https://www.facebook.com/groups/tylkonatura Polecajmy sobie najlepsze naturalne kosmetyki i unikajmy rozczarowań. Dziewczyny dołączajcie do grupy! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziewczyny chce któraś kod rabatowy do sklepu internetowego drogerii Natura, jeśli tak to macie? bonrabat.pl/rabat/kod-rabatowy-w-drogerii-natura-2

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej, świetny post. Uwielbiam kosmetyki i pochałaniam miliony blogów o kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  48. Ostatnio do firmy przyszła nowa partia kosmetyków, zauważyłam że coraz więcej ma w nazwie "HD" jakoś z telewizorów im przeszło, czy co?

    OdpowiedzUsuń
  49. Ostatnio słyszałam sporo dobrego o alantan dermoline, ale nie próbowałam go jeszcze. Gdzie można kupić balsamy tisane? Bo nigdzie ich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  50. Wibo szminki uwielbiam zwłaszcza kolor 06

    OdpowiedzUsuń
  51. osobiście lubię markę Vipera...pudry mają świetne

    OdpowiedzUsuń
  52. Widzę zestaw jest bardzo fajny, też używam podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny kolor lakieru z bell :)

    OdpowiedzUsuń
  54. jestem ogromną fanką szminek wibo i lakierów bell:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też jestem wierna tej marce;-)

    OdpowiedzUsuń
  56. O! Mam ten podkład z Bell , bardzo jestem zadowolona. Tani, a naprawdę jeden z lepszych jakie miałam ( a miałam i z Inglota i z Diora i z Astora i z wielu innych :))

    OdpowiedzUsuń
  57. O kosmetyki ziaji jest ciężko bo trudno kupić ich lepsze kosmetyki w zwyklej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  58. Inglot! <3
    :)

    Przy okazji zapraszam na swojego bloga, gdzie można składać zamówienia na kosmetyki Oriflame :)

    http://konsultantka-oriflame-zamowienia.blogspot.com/

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Z Inglota nie mam żadnych kosmetyków, za to Ziaja i Bielenda lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Właśnie trafiłam na Twojego bloga i przyznaję, że bardzo podoba mi się idea tego miejsca. Na pewno będę tu stałą bywalczynią :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Chyba w końcu musze kupić ten Alantan, ciekawe czy u mnie również się tak dobrze spisze ;)
    z chęcią obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Kremy z tej serii Zaji i Bielendy na prawdę fajne. :) Ja już używam ich jakiś czas i mogę je dalej polecać. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zapraszam na mojego bloga u-karo.blogspot.com :)
    Najnowszy wpis o trendach na jesień i zimę 2014/2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajne zestawienie. Na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo fajny blog :) Zapraszam do siebie malejzii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Córcia chce być jak mama. :)
    Emulsia do twarzy z Bielendy jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  67. Jest masa polskich kosmetyków wartych uwagi - szkoda, że Polki o tym zapominają :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo dobry artykuł o polskich kosmetykach, które są naprawdę świetne !

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajny artykuł:) Sama używam większości z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  70. Ciekawa ocena. Jestem zachęcona do kupna ten podkład . Generalnie czas na małe zakupy, przejrzałam już oferty kilku drogerii, w tym superkoszyk.pl i chyba widziałam podkład inglot w asortymencie. Może rzucę się z forsą (której mam tyle co kot napłakał QQ ) i zakupię puki mam manię konsumencką w głowie – potem (za jakiś tydzień) wrócę do zmysłów i będę liczyła każdy grosz :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Super skomplementowany zestaw jak i każdy kosmetyk z osobna.

    OdpowiedzUsuń
  72. Podpisuję się jak najbardziej pod kremem firmy Ziaja. W zasadzie wszystkie ich kosmetyki mogłabym polecać w ciemno;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jeżeli chodzi o kosmetyki do twarzy, ja korzystam tylko i wyłącznie z kosmetyków naturalnych dostępnych na http://tolpa.pl/twarz,k2. Super się nadają, asortyment jest na tyle bogaty, że każdy znajdzie coś do każdego rodzaju cery.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja jednak w tych kwestiach oddaje się wiedzy i doświadczeniu mojej kosmetyczki. Bo już nie raz mi się zdarzyło źle dobrać podkład.... i inne specyfiki do twarzy. Kumpela poleciła mi babkę z Salon Piękne Ciało... i chodzę regularnie od roku.

    OdpowiedzUsuń
  75. Fakt, dobranie odpowiedniego podkładu czy w ogóle kosmetyków jest bardzo trudne i nie zawsze od razu trafiamy z odcieniem. Dlatego ja preferuję próbki. Dzięki nim można w tani sposób wypróbować nowy kosmetyk czy dobrać odpowiednią barwę. Linia Earthnicity Minerals posiada w swojej ofercie nie tylko pojedyncze próbki, które są 0,3g lub 0,5g, ale także zestawy próbek. Dzięki temu mamy szeroki wybór produktów - polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Wchodząc do sklepów nigdy nie można się zdecydować na konkretny produkt, bo wszystkich się nie przetestowało, dlatego zerkam na blogi.

    OdpowiedzUsuń
  77. Jak malować oczy16 kwi 2015, 10:54:00

    ja mam niemiłe doświadczenia z produktami Inglot, miałam od nich kilka kosmetyków i niestety żaden nie spełniał oczekiwań. Zapraszam również na mój blog dotyczący malowania oczu http://jakmalowacoczy.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak malować oczy16 kwi 2015, 10:55:00

      [url]http://jakmalowacoczy.blogspot.com/[/url]

      Usuń
  78. Alantan u mnie sprawdza się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Najbliższa okazja na zakup kosmetyków już w przyszły weekend :) http://salesandshopping.pl/2015/08/weekend-znizek-w-calej-polsce-5-6-wrzesnia-2015/

    OdpowiedzUsuń
  80. Kolekcja fantastyczna naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo bogata kolekcja! Czy masz swojego ulubieńca, którego nie wymieniła byś za nic w świecie?

    OdpowiedzUsuń
  82. Kiedyś używałam tylko kosmetyki Inglota. Byłam wprost w nich zakochana. Teraz to się trochę zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  83. Alantan używam i polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Każda z was wie który jest najlepszy dla was, Polskie i zagraniczne są świetne ale kążdy lubi co lubi.

    OdpowiedzUsuń
  85. Tisane zawsze noszę w torebce :)
    W domu stosuję olejek kokosowy i jestem zachwycona jego magicznymi właściwościami.
    Zapraszam do mnie po recenzję :) !

    OdpowiedzUsuń
  86. Blogi to świetna sprawa i można rozszerzać swoją wiedze. Lecz nie każdy blog jest konkretny, a ten jest na prawdę dobry, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja korzystam z wegańskich kosmetyków jeżeli chcecie zobaczyć jakich to zapraszam na profil :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Biz müxtəlif sağlamlıq problemləri müalicə üçün təmin olunub və taxıl tamamilə xəstəliyi müalicə edə biləcək bir dərman istifadə edərək, bir vasitə təmin edir.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, cenię je bardzo i wiem, że każdy pisany ze szczerością i chęcią zwrócenia mi uwagi na pewne kwestie pomaga mi jeszcze lepiej prowadzić tę stronę. Cieszą mnie "komentarzowe" rozmowy i dyskusje, wymiana doświadczeń i poglądów jest najwspanialszym doświadczeniem płynącym z blogowania.

Jeśli masz ochotę zaprosić mnie do siebie, bo także prowadzisz bloga, a ja jeszcze nie miałam okazji go czytać, nie krepuj się i daj mi znać, chętnie zajrzę.